Nemrég arról számoltunk be, hogy a Calvin Klein ékszerkollekciójának népszerűsítésére leszerződtette Zoë Kravitzet és mamáját, Lisa Bonetet, most pedig a fehérnemű vonal promóját indította el, nagyszabású közösségi médiakampánnyal olyan arcokkal a főszerepben, mint FKA twigs, Kendrick Lamar, Kendall Jenner vagy Justin Bieber.
A Calvin Klein fehérneműit nem lehet épp csábítónak vagy szexinek nevezni, tervezésükkor sokkal inkább a praktikumra és kényelemre törekvés dominált, na meg, hogy kellően jól látható méretben lehessen feltüntetni a márkanevet. A terméket sikerült olyan ügyesen brandingelni, hogy valódi szimbólum lett belőle – és az Instagram tanúsága szerint a vasárnapi ágyban fetrengős semmittevés kötelező kellékévé vált.
A 2016-os tavaszi kampányhoz ismert és kevésbé ismert hírességeket, művészeket gyűjtöttek össze, és ahelyett, hogy a (dekoratív) testeket dicsőítenék, sokkal inkább a személyiségre és tehetségre helyezték a hangsúlyt. A fotókon – amiket egyébként Tyrpne Lebon készített – a sztárok személyre szabott vallomásokban mondják el, őket miben segíti a fehérneműjük a mindennapokban – és a „töltsd-ki-a-hiányzó-részt” elve szerint a nézőt is erre hívják fel.
A kampány üzenete könnyedén dekódolható: ha te is olyan magabiztos és sikeres akarsz lenni, mint a sztárok, jobb, ha reggel CK fehérneműt húzol a popsidra. Hiszen az ő szupererejük is ebben rejlik. A már említett személyek mellett feltűnik Saskia de Brauw, Joey Bada$$, Abbey Lee Kershaw és még sokan mások.
Te milyen világmegváltó cselekedeteket vinnél végbe egy CK-fehérneműben?
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.