Űrutazás, flagship store és önálló férfi kollekció: így ünnepel a 10 éves USE unused

Avatar photo
2015.11.18., 15:45

Füzes Eszter, Godena-Juhász Attila és Tóth András tervező triója immár tíz éve meghatározó alakítója és nemzetközi képviselője a magyar divatnak. Fennállásuk tizedik évfordulójának méltó ünnepléseként idén megnyitották az első USE unused Flagship Store-t, és debütált az első teljes, önálló férfi kollekciójuk is.

campaign_03 (1)

Egy évtized hosszú idő, főleg, ha egy olyan dinamikusan fejlődő márkáról van szó, mint a USE. Itthon a divatszcéna megkerülhetetlen alakjaivá nőtték ki magukat, produktumaikkal azonban a hazai fronton túl is jelentős eredményeket értek el. Nemcsak az ázsiai és tengerentúli piacon vetették meg a lábukat, de januárban a berlini kifutókon is nagy sikert aratott és hívta fel magára a figyelmet 2015/2016-os kollekciójuk.

USE_SS16_LB10361 ABC

Amellett, hogy értékteremtő munkájukkal itthon egyedi minőséget képviselnek, a nemzetközi elvárásoknak megfelelő termékekkel rukkolnak elő szezonról szezonra. Nem titkolt céljuk ezzel, hogy megismertessék a világgal a „magyar” jelzőt és annak esszenciáját, így kollekcióikat mindig egy magyar tematikájú kérdés köré építik fel.

USE_SS16_LB9865 ABC

A magyar kötődés azonban náluk nem egyenlő a matyó hímzés végtelenített használatával – ahelyett, hogy álautentikus magabiztossággal klisék sorozatát puffogtatnák, sokkal kreatívabb megoldásokhoz folyamodnak. 2016-ban például lehozzák nekünk a csillagos égboltot: Farkas Bertalan és az űrutazás lett a központi motívum, amit a meteorokat megidéző printek és a csillagos égboltot imitáló cut-out jersey markáns megjelenése hív életre.

USE_SS16_LB10511 ABC

A kollekció darabjai között az időtálló, klasszikusabb vonalvezetésű darabok mellett a lezserebb szabások is helyet kaptak, amiket a már megszokott nőies kifinomultság futurisztikus variációja köt össze. További meghatározó elemei a kollekciónak a szőttes, a csipke és a sport mash anyagok kombinációi.

Szorosan kapcsolódik mindehhez az első teljes értékű férfi kollekció, hiszen ugyanazok az anyagok köszönnek vissza itt is, ezáltal reflektálva a nemek közötti éles határok eltűnésére.

01

A férfi ruhadarabok megalkotása során a trió két férfi tagjának merőben eltérő stílusa szolgált ihletforrásként: míg Tóth András a skandináv divat letisztult, oversized stílusát részesíti előnyben, addig Godean-Juhász Attila inkább a slimfit fazonok nagy hódolója.

02

A két eltérő irányvonal összegyúrásával teremtették meg a USE férfi archetípusát, aki a USE nő párjaként az elegancia, a magas minőség és az időtálló, mégis előremutató trendek kedvelője.

useunused.com

Címkék: , , , , , , , , , , , , , , ,

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.
/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás