A ZSIGMOND DORA menswear új kampánya során tíz különleges emberrel működik együtt, akik valamilyen módon részesei lettek a márka életének 2014-es alapulása óta. Online sorozatukban eddig Alföldi Róbert, Eke Angéla, Hering András, Kertész Attila, Kozma Norbert és Markó Péter meséltek a márkával való kapcsolatukról.
A hazai márka tizedik kollekciója, a RURAL EXPLORER, a kezdetektől jelen lévő értékeiket képviseli: a hagyomány és az innovatív technikák ötvözésével készült fenntartható ruhadarabok emelik be a vidék szellemét városi életünkbe.
Fényképes sorozatukban 10 héten keresztül mesélnek múltbéli és jövőbeli partnereinkről az ő szívükhöz közel álló helyszíneken. Eddigi utukra reflektálva nem csupán a kollekció darabjait mutatják meg, hanem azt is, hogy milyen szerepet tölt be a ZSIGMOND DORA menswear az életükben.
Hering Andrással, a Nosalty és a phenom’enon magazin főszerkesztőjével saját otthonában beszélgettek a márkával való régóta tartó kötődéséről és a ruhák mögött rejlő gondolatiság fontosságáról.
Ifj. Markó Péter a márka szülőfalujában egy fotózás során nemcsak a ruhadarabokkal, hanem a tervező, Dóra családjával is megismerkedett. Most, évekkel később, őt és édesapját látogatták meg szerelőműhelyükben, ahol a nagymamájától ajándékba kapott Trabant felújításán dolgoznak. Közös munkájukban két generáció ereje találkozik megtestesítve a márka értékeit.
Eke Angéla színésznő a Szkénében mesélt a márkával való megismerkedésének különös körülményeiről és Dóráéval párhuzamos küldetéséről: a tradicionális technikák beemeléséről a modern színházi világba.
Kertész Attila művésszel a stúdiójában tekintettek vissza a márkával történő sorsszerű találkozására és a közös értékekre, amiket Attila festményeken, Dóra ruhadarabokon keresztül fejez ki.
Kozma Norbert hajstylist szalonjában osztotta meg a kollekciók mögött rejlő inspirációval való azonosulását és a ZSIGMOND DORA menswear ruhadarabok hétköznapjaiban betöltött szerepét.
Alföldi Róbert színész és rendező a férfidivat társadalmi kérdéseiről és a ZSIGMOND DORA menswear világához is közel álló indusztriális épületek és kerámiák iránti szeretetéről mesélt.
Történetük folytatásában az énekes-zenész Ian Sullivan és Fónagy Dóra, a Vitrin Galéria megálmodója fognak mesélni a márkához való kötődésükről. A TRIBUTE X utolsó történetei szintén különleges személyeket mutatnak majd be, így érdemes figyelemmel követni a kampányunkat.
TRIBUTE X kampányt itt tudod nyomon követni.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.