A Katona szÃnészeirÅ‘l készült mobilfotókkal és a hozzájuk kapcsolódó hashtagekkel indÃt új új kampányt a budapesti szÃnház, ami a korábbi gif-kampányuk után ismét sikerre számÃthat. Tavasszal az elÅ‘adások elÅ‘tt, közben és után, a szÃnfalak mögött és gyakran váratlan helyzetekben fotózták le a Katona szÃnészeit egy iPhone SE-vel, a nyers képeket utólag csak egyszerű szűrÅ‘kkel látták el.
Most ezekkel a fotókkal indul új kampány, amelyet a szÃnészekhez, illetve az általuk játszott szerepekhez vagy darabokhoz kapcsolódó hashtagekkel egészÃtettek ki.
A társulat szÃnészeit az idei év tavaszán elÅ‘adások elÅ‘tt, közben és után, szÃnfalak mögötti helyzetekben fényképezték, több esetben váratlan pillanatokban. A fotók készÃtéséhez felhasznált technika mindössze egy iPhone SE volt, a nyers képeket pedig utólag egyszerű szűrÅ‘kkel látták el.
Azt Ãrták, az „Otthon a Katonában” kampány célja a szÃnművészek népszerűsÃtése mellett a társulati szÃnházi forma kommunikációja.
A koncepció házon belül készült, a fotókat Dömölky Dániel készÃtette, a megjelenés kreatÃv tervezéséért pedig Báthori Róbert felelt.
A kampány a Katona nyomtatott kiadványaiban, online felületein, a budapesti köztéri felületeken és a sajtóban látható szeptember elejétől.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállÃtások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállÃtás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.