Limitált, foszforeszkáló üveggel ünnepel a Rézangyal

Phenom'enon
2016.10.12., 14:22

Nemzetközi szinten is újszerű technológiával készültek a tízéves Rézangyal limitált kiadású, extravagáns címkéi.

A kézzel rajzolt mintáknak és az egyedi nyomdatechnikának köszönhetően nincs két egyforma palack. Az új, foszforeszkáló csomagolás a nemzetközi szeszpiacon is egyedülálló, a tradicionális magyar pálinka még soha nem kapott ilyen extrém külsőt. A limitált üvegekbe az elmúlt tíz év 5 legkedveltebb ízét palackozták: kajszibarackosat, mézes ágyas meggyeset, barrique szilvásat, ágyas málnásat és feketecseresznyéset.

Idén tíz éve, hogy piacra lépett Magyarország egyik legnépszerűbb pálinkaháza, a Rézangyal. A márka sikertörténete 2005-ben kezdődött, azóta közel 15-ször akkora bevételt ér el, és az ízek egy részét már a Coca-Cola forgalmazza. A Rézangyal azóta is szembemegy a magyar pálinkától megszokott arculattal, és nagyapáink italából a fiatalokat célzó fesztiválpálinkát hozott a piacra.

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.

A születésnapra az elmúlt tíz év öt legkedveltebb íze kapott extravagáns, látványos külsőt. A kézzel rajzolt minták minden palackot egyedivé tesznek, miközben az ízek fantázianevéhez igazodnak: a love, beat, rock, festival és friendship elnevezések a Rézangyal kedvenc témáira, a hazai zenekarok és fesztiválok támogatására utalnak. Az egyedi, foszforeszkáló csomagolást és a kampányhoz csatlakozó minden vizuális anyagot a HEYTHERE ügynökség tervezte, akik fél éve a Rézangyal márka teljes arculatfrissítését is megvalósították.

“Folyamatosan keressük és kreáljuk magunk köré azokat az új impulzusokat, amiket magunkra szabunk, és beépítünk a Rézangyal kommunikációjába. Ilyen ez a címke is, amely nemcsak hazai, de nemzetközi szinten is újszerű technológiával készült. A kézzel rajzolt pattern felületből egy randomgenerátor segítségével minden címkére más-más részlet került, elősegítve azt, hogy két azonos palackkal soha ne találkozzon a fogyasztó”

mondta el Haász Dömötör, a Rézangyal marketingvezetője.

haaszdomotor_portre_2016

Haász Dömötör, a Rézangyal marketing vezetője

Bővebb információ

*Fogyaszd felelősséggel, mértékletesen. 18 éven aluliak számára az alkoholfogyasztás tilos!

Címkék: , , , , , ,

/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás