A wonderLAB idei nyári kampánya amellett, hogy bemutatja a náluk kapható termékek repertoárját, illetve azt, hogy az egyes tervezők darabjai tökéletesen kombinálhatóak egymással, igyekezett némi humorral élni, picit maguk számára is görbe tükröt állítani. Szerették volna ezzel a kissé eltúlzott fotósorozattal bemutatni, hogy a kutya és a gyerek, mint „marketingeszköz” – amit ők is folyamatosan alkalmaznak – ténylegesen, számokban mennyivel nagyobb aktivitást eredményez, mint egy „szimpla”, gyönyörűen megkomponált kép.
Az elkészült képeket folyamatosan, egyenként posztolták a különböző közösségi oldalakon, majd összesítették a lájkok számát. Ennek eredményei a következő képpárok.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.