Elfogadhatjuk vagy tiltakozhatunk ellene, de az internet, a közösségi média és a multik mind erősen befolyásolják a mindennapjainkat. Emberi mivoltunk miatt minden, ami körülöttünk történik, valamilyen reakciót vált ki belőlünk. Utáljuk, vagy szeretjük, mindegy – a lényeg, hogy beleégjen az agyunkba. Tom Galle internetes művész ezeket a társadalmi jelenségeket dolgozza fel tömény iróniával.
Az egyik projektje keretén belül például fegyverré alakította át olyan ikonikus márkák logóit, mint a Nike, a McDonalds, a Mercedes vagy a Facebook.
Sokat foglalkozik az internetfüggőség kérdésével is, így például töltőkábeleket álcáz spagettinek, hiszen ezek az eszközök legtöbbünk életében szinte olyan fontosak, mint a napi betevő.
Kritizálja a szelfijelenséget, a közösségi média hatását a divatra és a fidget spinner hihetetlen népszerűségét is.
A modern homo sapiens egyik kedvenc időtöltésére reagálva Tom Galle és ART404 közös projektje a Netflix and Chill Airbnb lakás, amelyet kifejezetten erre a tevékenységre rendeztek be. Van benne HD-kivetítő, hatalmas tévé és körben elhelyezett hangszórók a teljes házimoziélményért. A New Yorkban található lakást éjszakánként 415 amerikai dollárért ki is lehet bérelni az Airbnb-n keresztül.
További projektjei közé tartozik a Sad Tweets nevű weboldal és a komikusan hasznos mood chat is.
Tom Galle szemfelnyitó, vicces, de mégis szomorú alkotásaihoz mindenki tud kapcsolódni valahogy, hiszen a mi generációnk realitása köszön vissza bennük.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.