Így szexelünk mi: dirty talk és sexting a Calvin Klein legújabb kampányfotóin

Szász Nóri
2015.08.4., 17:56

Calvin Klein sosem a visszafogott kampányfotóiról volt híres: előszeretettel játssza ki a szex ütőkártyáját, így garantálva a figyelemfelkeltést és a polgárpukkasztást. Ebbe a sémába illeszkedik a márka legújabb őszi kampánya is, ami a Raw Texts – Real Stories címen fut.

1132206 (1)

Hogy miben más mégis ez a sorozat, mint az előzőek? Ezúttal szintet léptek, és a lecsupaszított, “mutassunk minél több csupasz bőrfelületet” taktikán túl végre valami sziporkázó ötletet is csempésztek a Calvin Klein Jeans őszi-téli kampányába. A Mario Sorrenti által készített fotókon meglepően túlöltözött emberek szerepelnek, a megszokott fülledt hangulat és a csábító kisugárzás viszont továbbra is megvan, ráadásul a képeket ezúttal különféle pajkos üzenetekkel egészítették ki.

1132211

A XXI. század online világában újrakalibrált szerelmi kapcsolatokra reflektálva olyan fogalmakat tettek a divat részévé, mint a sexting és a Tinder.

1132203

Melisa Goldie, a CK marketing igazgatója kifejtette, hogy a korábbi kampányaik főként a képekre fókuszáltak, ez alkalommal azonban a provokáció révén valamiféle diskurzust akartak kezdeményezni. A provokáció része pedig tuti összejött.

1132204

A képek mellett egy videó is készült (fent megnézheted), ami még érzékletesebben szemlélteti a modernkori instant ismerkedés felpörgetett folyamatát.

#galeria

Szöveg: Szász Nóra

Címkék: , , , , , , , , , , ,

/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás