Pontosabban a hatvanhat képből álló sorozatból olyan, eddig sehol sem látott darabokat mutatott be Richard Corman, a polaroidok fotósa, amik a hírnév kapujában álló Madonnát örökítették meg a karizmatikus New York-i éjszakai életből, az East Village klubkölyök szerepköréből kiszakadva.
Mielőtt még a pop koronázott királynőjének sztratoszférikus karrierje berobbant volna, a fiatal popsztár-jelölt pincérnőként dolgozott egy East Fourth utcai bárban. A fotós, Richard Corman és Madonna 1983 tavaszán találkozott először a Martin Scorsese-szal készülő Krisztus utolsó megkísértése (The Last Temptation of Christ) című film eredeti szereplőválogatásán. Az ambiciózus lány akkor Szűz Mária szerepének megszerzése miatt ment a meghallgatásra, amit ugyan nem kapott meg (és talán a film sem készült el végül soha), de tökéletes találkozás volt ez számukra az Avedon Studios-ban egy későbbi közös munka kezdetéhez.
A ma már világhírű előadóművésznek akkor mindössze még csak három klubslágere volt (Holiday, Lucky Star, Borderline), a nagy áttörés ekkor még csak a jövőben és Madonna céljainak perspektíváján létezett.
Egy évvel később azonban már ott vonaglott egy hatalmas esküvői tortán az ő karrierjét is segítő MTV Video Music Awards-os fellépésén, a Like A Virgin-t énekelve.
1983 nyarán Richard édesanyja, Cis Corman tartotta a Cindy Rella című Broadway-musical castingját, ahová szintén bejelentkezett a fiatal Madonna – a főszerepre hajtva. És bár ezt a szerepet sem kapta meg akkor, Cis azonnal szólt fiának, hogy egy különleges lányt talált neki, akivel érdemes lenne egy fotósorozatot készítenie. Ezt követően szinte egyidőben csörgette egymás vezetékes telefonját a két művészpalánta: Madonna a fotóst azért, hogy portfóliót készíttessen vele a zenés darab szereplőválogatáshoz, Corman a szuggesztív kisugárzású lányt pedig azért, mert kezdő fotósként mindig is az olyan karaktereket kereste, akik vonzerejükkel erősen hatottak rá.
És a szerencsés csillagzat alatt született Madonna már akkor mindenkire elragadó hatással volt.
A szereplőválogatáshoz készült gyönyörű, lecsupaszított SX-70 polaroidok készítésekor azonban ez a lány még csak DJ Jellybean Benitez csaja volt, akit egy kiváló táncosnőként ismertek a New York-i Funhouse és Danceteria klubokból, és egy céltudatos, álmaiért mindenre elszánt lánynak, aki lakásának bérleti díját pincérnői munkájából és művészeti hallgatóknak állt aktfotózásból fizette ki.
A több mint 30 éve készült sorozat végül hatvanhat, ma már ritkaságnak számító fotóval készült el a világ talán legtöbbet fényképezett előadóművészéről. A fotózás helyszínéül Madonna testvérének New York-i lakását választotta, amihez maga rakta össze ikonikus haját és sminkjét, a fotókon szereplő ruháit és kiegészítőit pedig a fotózást megelőző két órában szerezte be egy közeli turkálóból.
Ezek a nyolcvanhármas fotók egy fiatal, ambiciózus és nagyon közvetlen lányt mutatnak, aki mellesleg még egy seprűre támaszkodva is képes überszexi lenni; íme Madonna, még a 24 éves Madonna Louise Cicconeként.
Richard Corman az 1983-ban Madonnáról készített fotóiból egy könyv is készült, amit itt akár meg is rendelhettek, a most előkerült képekből pedig még idén ősszel egy teljes kiállítást is rendeznek New Yorkban.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.