DKNY 2014: A$AP Rocky és ezerarcú Cara

Phenom'enon
2014.01.14., 10:08

Többször kiderült, hogy Donna Karanéknál nem tudnak hibázni, sem a ruhák, sem pedig a modellek tekintetében. A márka a 2014-es kampányfotó sorozatán ugyanis összegyűjtötték generációnk legmenőbb arcait. A képeken olyan sztárok pózolnak, mint a New York-i rapper Rakim Mayers, ismertebb nevén A$AP Rocky, a deszkás szépfiú Dylan Rieder, a csodás Jourdan Dunn, a kissé különc Eliza Cummings, és persze a kifutók új kedvence, Cara Delevingne, akit már most ikonként emlegetnek – nem is ok nélkül.


A DKNY márka szeret biztosra menni, és nem titkoltan preferálja az aktuális kedvenceket, modelleket-zenészeket. 2012-ben Ashley Greene volt a Donna Karan New York farmer vonalának arca, egy másik kampányuk sztárja pedig a bájos énekesnő, Rita Ora volt. Ez a választás sem tűnik azonban melléfogásnak. A$AP Rocky, aki a DKNY márka 25. születésnapi partiján is fellépett, például köztudottan fashionista, amit a Rihannával közös dalában, a Fashion Killában már alaposan ki is szövegelt magából.

A fotósorozat koncepciója megegyezik a korábbival, és persze miért is változtatnának valamin, ami működik. A helyszín szokás szerint New York volt, a Times Square, a Broadway, nyüzsgés, modellek a klasszikus sárga taxikon állva, ülve, ugrálva, táncolva. A képeket Mikael Jansson készítette, aki a kíváncsiskodó turistacsoportokat kerülgetve kattogtatta a vakuit.

A svéd fotós remekül elkapta azt a lendületességet, amit a márka képvisel. A ruhák színesek, vidámak, mozgalmasak. Pontosan úgy, ahogy azt a Donna Karan háztól megszokhattuk. Az élénk narancssárga ruha, amelyet Cara visel, egyszerűen gyönyörű, a kék öltöny és a sárga ballonkabát pedig vibráló, amelyekben garantáltan nem maradhat senki észrevétlen. A régi-új kedvenc platformos cipők és a fekete-fehér printek a monokróm szerelmeseinek kedveznek – ízléses kiadásban. A farmer overall a szezon nagy visszatérője, azonban egy bizonyos kor felett akarva – akaratlanul meglehetősen valószínűtlenül nézhet ki. Donna Karan verziójától viszont biztosan senkit sem fog majd el a „nagyra nőtt óvodás” érzés. Hordható és kortól függetlenül is bárkin el tudnánk elképzelni. A márkára jellemzően az összes darab egyszerű szabásvonalú, nincs túlbonyolítva, vagy túldíszítve. Szimplán csak menő, szimplán csak New York. A képek maguk is szinte pezsegnek. Így hiába ismerős az ötlet, valahogy mégsem válik unalmassá. Inkább csak védjeggyé.

#galeria

A fotózás egyébként meglehetősen jó hangulatban telt. A munka után Delevingne kisasszony önmagához hűen még bohóckodott egy sort, és pózolt a rajongóival is. Egy Instagram-os videóban pedig, amelyet a márka oldalán postoltak, még egy táncot is lejtett az egyik taxin a nagyérdeműnek.

Szöveg: Nagy Zita

Címkék: , , , , , , , , , , ,

/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás