Hering András
2017.09.19., 12:52

David Lynch Kék bársonyának bágyasztóan idillikus amerikai álomvilága elevenedik meg az OST új kollekciójának kampányfotóin

A “Láttuk Amerikát a TV-ben – de nem volt szinkronizálva” szlogen mellett az OST téli kollekciója az amerikai mozik és kultúra motívumaiból építkezik – de egy távoli, kelet-európai nézőpontból. Motoros bőrdzseki, neonfények, lakk, bibliaárus szett jelenik meg, de egyfajta keleti brutalitással.

OST néven két magyar tervező, Lantos Olivér és Sasvári Áron első kollekciójukkal darabjaival a kelet-európai identitásukat tudatosan felvállalva és arra építkezve hozták vissza a szocializmus esztétikáját. Jellemzően a kortárs divat és a streetwear elegye adja az OST darabok karakterét. Sokszor ellentmondó stíluselemek keverednek: klasszikus sportruházat, hagyományos szabászat, munkaruházat vegyül popkulturális elemekkel. Ez a kontrasztos sokféleség adja a brand friss stílusát. A márka kollekciója a mai, progresszív közeghez igazítva elevenítik fel a nyolcvanas és kilencvenes évek kelet-európai hangulatát.

Téli kollekciójuk, a Joyride erősen építkezik David Lynch filmjeinek, elsősorban a Kék bársony atmoszférájából. A kampány kontrasztos, perverz, naiv vagy kiszolgáltatott filmszerű karakterei Szombat Éva képein elevenednek meg.

Fotó: Szombat Éva
Styling: Glaser Mária
Smink: Keserű Barbara
Smink asszisztens: Tóth Alma
Haj: Telenkó Ábel @ Close
Helyszín: Cinema City Westend
Model: Anita @ Royal Models / Bálint @ Royal Models / Várhegyi Dávid
Külön köszönet: Jauernik Zsófia, Klág Dávid, Ács Alíz

www.ostkonzept.com

Címkék: , , , , , , ,

/ Követem a magazint!