Csók, puszi – „First Kiss” és ami azon túl van

Avatar photo
2014.03.27., 20:18

Ha egy videó végleges formát öltött és kilőttük az éterbe, sorsa attól kezdve az internetezők kezében van. Egyesek gyorsan lecsengenek, mások milliók felé törnek utat, és még hetek múltán is képesek befészkelni magukat a szívünkbe. Utóbbi történt Tatia Pilieva First Kiss című videójával is, ami – legalábbis a korábbi híresztelések szerint – húsz, egymás számára vadidegen ember első csókját mutatja meg nekünk.


first-kiss-tatia-pilieva-8

Tatia filmjével valószínűleg majdnem mindenki találkozott, aki az elmúlt hetekben az internet közelébe került. A YouTube-videó már több mint 70 millió megtekintést tudhat magáénak, pedig sikeressége mögött nincs is nagy rejtély: a First Kiss közelebb hozza egymáshoz az idegeneket, megmutatja nekünk, hogy a másik is ugyanolyan ember, mint mi, és hogy az egyiknek néha pont olyan fura egy szituáció, mint a másiknak. Egyszerre imádtuk a videóban szereplők természetes, őszintén emberi esetlenségét és örültünk velük az olykor meglepően heves csókokba forduló kínos pillanatok után.

Ugyanakkor azok, akik sejtették, hogy a már-már valószerűtlenül vonzó és rendkívül összeillő párokról készített film mögött lehet valami huncutság, bizony fején találták a szöget. Lassacskán fény derült ugyanis a nem is olyan nagy titokra, miszerint a videóban szereplők nem sztárok ugyan, de nem is hétköznapi emberek: a rendezőnő barátai közül kikerült modellek, zenészek és színészek szerepelnek a filmben, köztük a francia énekes-színésznő Sokóval és a modellként tevékenykedő Langley Foxszal.

first-kiss-tatia-pilieva-1

A vírusvideóvá lett First Kiss azonban nem egyszerűen népszerű, de a valaha volt legnézettebb fashion videó is lett.

A szereplők egytől egyig Wren márkájú darabokat viselnek, azonban olyan stílusosan, burkoltan tálalják a reklámot, olyannyira nem a ruhákon van a fókusz, hogy a megosztók nagy részének fogalma sem volt arról, hogy a videó terjesztésével egy márkát promotál.

„Nem szóltunk a szereplőknek, mikor indul a felvétel, ezért sosem tudták, épp filmezzük-e őket, vagy sem, így amit a videóban látunk, azok valódi, emberi pillanatok” – mondta Melissa Coker, a Wren kreatív igazgatója. A First Kiss nem sorakoztat fel híres rendezőket, nem támaszkodik celebek szerepeltetésére, nézettségben mégis gyorsan megelőzte olyan híresen nagy büdzséből készült társait, mint a Louis Vuitton L’Invitation au Voyage, vagy Karl Lagerfeld Chanel, One Upon A Time című filmje. A First Kiss több érzelmet szabadít fel a maga három és fél percében, mint bármelyik nagy költségvetésű fashion videó, így válik ékes bizonyítékává annak, hogy egy egyszerű ötlet is lehet nagyszerű.

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.

Szöveg: Bácskai Júlia

Címkék: , , , , , , , ,

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.
/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás