Mi történik ha egy francia elektropop üdvöske és egy szintén francia divattervező közös projektbe kezd? Olyan mesebeli álomklipek, mint Christine and the Queens friss darabja, a Pradis Perdus.
Simon Porte Jacquemus tervező és Christine and the Queens nemcsak abban hasonlít, hogy franciatudatukat megtartva igyekeznek meghódítani a nemzetközi közönséget, hanem abban is, hogy a „hagyományosat” dolgozzák át a kortárs eszmeiség vonalait követve. Kettejük közös munkájának eredménye lett a Pradis Perdus videoklip, amiben a divatot úgy kapcsolták össze a zenével, hogy mindkettő a saját szimbólumrendszerén keresztül szolgált az önkifejezés eszközéül.
A videó kifejezetten minimalista: Christine a francia nők sminket nélkülöző eleganciájával egy lecsupaszított, hangárszerű teremben ül egy széken, és énekel. Az ingerszegény környezetnek köszönhetően a figyelem a Christine által viselt babarózsaszín öltönyre koncentrálódik, ami eleinte tökéletesen passzol az énekesnőre, később azonban egyre nagyobb lesz rá. Pont mint Alíz esetében, miután elfogyasztotta a „Drink Me” üvegcse tartalmát.
Christine elmondása szerint a videó valódi főszereplője az öltöny; nőnie kellett, életre kellett kelnie, hogy azt az érzetet keltse, az énekesnő túl öreg és túl fiatal, túl nagy és túl kicsi egyszerre. Harmadik csendestársként ott lapul a videó mögött Kanye West is; a Pradis Perdust nagyban inspirálta a rapper Hearthless című száma, amiből egy rövid részlet a videóban is elhangzik.
Ennyi felvezetés után kövessétek a fehér nyulat Csodaországba!
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.