Budapest a szemünk előtt

Avatar photo
2014.08.18., 14:50

Friss, kortárs szemléletű fotókkal népszerűsíti Budapestet az egyhónapos, Budapest a szemünk előtt elnevezésű városkommunikációs fotókampány és kiállítás. A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ óriásplakátjai az ország 400 pontján jelennek meg 15 rendhagyó városfotóval. A változatos képanyag a szakmai zsűri által kiválasztott 3 népszerű városfotográfus munkáiból állt össze, Budapest legszebb látképéről pedig Facebook-közönségszavazás dönt majd.


Bódis_Krisztián_4

Fotó: Bódis Krisztián

Megmutatni a folyton változó fővárost, és hagyni, hogy Budapest lakói és az ország más pontjain élők is rácsodálkozzanak a városi tér érdekes pillanataira – a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ ezzel a céllal indította Budapest a szemünk előtt elnevezésű városkommunikációs kampányát, amelyben a közösségi médiában népszerűvé vált budapesti városfotográfusok munkái mutatkoznak be országszerte, összesen 400 óriásplakáton.

Az augusztus 1-jétől egy hónapon át tartó imázskampányban Bódis Krisztián, Hlinka Zsolt és Soós Bertalan kiválasztott képei szerepelnek, 15 fotón bemutatva klasszikus budapesti helyszíneket – fiatal, urbánus szemmel újraértelmezve.

Bódis_Krisztián_5

Fotó: Bódis Krisztián

A Budapest a szemünk előtt kampányban szereplő fotókat szakmai zsűri választotta ki. Bán Teodóra, a Budapesti Fesztivál-és Turisztikai Központ ügyvezető igazgatója mellett Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője; Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője; Ács Zoltán, a Design Terminál inkubációs programjának vezetője; Radisics Milán, a National Geographic fotósa és a SocialDaily portál alapítója; Batta Barnabás trendkutató, a Mitte Communications stratégiai igazgatója, illetve Misetics Mátyás, a Várfok Galéria fotóművésze és a Mitte Communications kreatív igazgatója vettek részt a változó, fiatalos Budapestet legjobban reprezentáló képek kiválasztásában.

A 15 fotóra a “Budapest a szemünk előtt” közösségi oldalán lehet szavazni augusztus 31-ig. A fotográfiai kampányt sajtótájékoztató zárja 2014. szeptember 3-án a Bálnában, ahol a szavazókat értékes nyereménnyel díjazzák. A teljes fotógyűjtemény szeptember 15-ig ugyanitt, a Bálnában tekinthető meg.

Fotó: Bódis Krisztián

Az imázskampány – a központ tervei szerint – hosszabb távú, hagyományteremtő kezdeményezésbe illeszkedik: a következő években több alkalommal dokumentálnák és láttatnák Budapest dinamikusan változó tereit, ikonikus helyszíneit, ezzel is formálva a fővárosról mint turisztikai helyszínről és élettérről alkotott képet.

Facebook

Címkék: , , ,

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.
/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás