Bivalyerős brand a Gru – A második rész már a mozikban!

Avatar photo
2013.07.12., 16:30

Öt nap alatt 143,1 millió dollárt hozott Észak-Amerikában – és Magyarországon is remekül startolt – a Gru 2, ezzel a mozitörténelem negyedik legjobban nyitó animációs filmje lett, sőt, a függetlenség napi hosszú hétvégék harmadik legjobb eredményét produkálta. Az sem mellékes, hogy öt nap alatt csaknem pontosan kétszer annyit termelt, mint amennyibe került. Ám nemcsak ezért fogják tanítani a filmet a reklám- és marketingszakokon, hanem azért is, mert szokatlan volt a beharangozó kampánya. A folytatások promóciója esetében alapszabály, hogy miközben ráerősítenek a közönség meglévő ismereteire, valami újat is kell mutatni, hogy még jobban felkeltsék az érdeklődést.

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.

A Gru 2 esetében azonban nem így történt: a reklámkampány nem tárt semmi meghökkentőt a nézők elé, egyszerűen azt sugallta, hogy a második rész ugyanolyan vicces, cuki és helyenként pimasz lesz, mint az első. A promóciós szlogen is érdekes. A „Guess Who’s Back (Találd ki, ki tér vissza) a Without Me című Eminem-dalból származik, ami eléggé meglepő választás egy olyan film esetében, amely az egész családnak szól. A kampány szokatlan megoldásai azt jelzik, hogy a reklámszakemberek biztosak voltak abban, hogy a Gru rendkívül erős márka, ezért nem ragaszkodtak a kőbe vésett szabályokhoz.

A Gru 2 minden bizonnyal eléri az egymilliárd dolláros összbevételt, ez pedig utat nyit a harmadik rész számára.

UIP

Címkék: , , ,

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.
/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás