Berlin, Blumen und bunte Blusen – Gucci tavasz-nyár 2016

2016.01.11., 17:09

A Gucci 2016-os tavaszi-nyári kampánya olyan, mint egy gyümölcsökkel teli, édes forralt bor a szürke téli napokon: átmelegít, felpezsdít, ellazít.

1154018

A márka kreatív vezetője, Alessandro Michele a 80-as évekbeli német popkultúra vizuális nyelvezetére és esztétikájára hangolta a kampányt, aminek díszlete a “durva és művészi” Berlin, amivel az akkori évek “dekadens szellemiségét” idézi fel.

1154020

Az urbánus tájakon nosztalgiázó modellek házak tetejére, buszmegállókba, aluljárókba és klubok mosdóiba vezetnek minket, ahol felcsendülnek a “sötétedés utáni intimitás” játékos és abszurd melódiái.

1154021

A Glen Lunchford készítette képeken a merészen printelt, virágmintás ingek, fodros gallérok és szellős ruhák szólalnak meg a márkára jellemző, excentrikus luxus kíséretében, ellensúlyozva a nyers underground helyszíneket.

1154022

Mindegyik kép és azon minden részlet a megszokott módon, csodásan-furán Gucci.

1154023
1154024
Screen-Shot-2015-09-17-at-13.35.21-1024x762
Screen-Shot-2015-09-17-at-13.35.36-1024x762
Screen-Shot-2015-09-17-at-13.35.47-1024x764

Címkék: , , , , , , , , , ,

/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás