Az egyik legkiválóbb kampánynak járó minősítést vitte haza a Katona Chairity Londonból, a SABRE díjátadójáról

Phenom'enon
2019.05.28., 14:01

Újra Európa legjobb kampányai között a Republic Group és a Katona József Színház mozgalma
A PR Oscaron Certificate of Excellent minősítésben részesült a Katona Chairity.

A Republic Group, valamint a Katona József Színház közös kezdeményezése, a Katona Chairity Certificate of Excellence, vagyis az egyik legkiválóbb kampánynak járó minősítést vitte haza Londonból a SABRE díjátadójáról. A tavalyi Katona360 után újabb világszínvonalú kezdeményezés került shortlistre és elismerésre a legnagyobb nemzetközi zsűri által.

Április elején hirdették ki a legsikeresebb PR kampányok shortlist-jét, melyben idén is helyet szerzett a legnívósabb közép-kelet-európai kampányai között a fiatal generációt célzó kulturális PR kampány. Az immár mozgalommá alakult, fiatal generációt célzó akció folytatását is immár hivatalosan a legkiemelkedőbbek között tartják számon.

A projekt célja és alapötlete az volt, hogy tapasztalt színházba járók, legfőképp az idősebb korosztály átadja helyét a színházban, vagyis mindamellett, hogy különböző generációk közötti interakciót indítson és közelítsen egymáshoz, az azonnali döntéseket hozó, állandóan mozgásban élő 30 év alatti fiatalok is helyet nyerhessenek maguknak a nézőtéren. A színház közönségének jelentős része tapasztalt „Katonásokból” áll, akik tudják, hogy a darabok milyen értékkel bírnak, és azt is, hogy a fiatalabb generáció tagjai közül kevesebben jutnak el az előadásokra. A projekthez csatlakozott Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Rujder Vivien, Tasnádi Bence, Szentesi Éva, Odett, Schoblocher Barbi, Kemény Zsófi, Vitáris Iván, az Ivan and the Parazol énekese, illetve a Mary Popkids tagjai: Herrer Sári és Bártfalvi Sándor, Ott Anna, Stahl Barbi, és Nagy Kata is.

A projektet médiapartnerként támogatta továbbá a We Love Budapest, az Urbanplayer és a phenom’enon online magazinok főszerkesztői is.

Az előadók nem csak átadták a helyüket, hanem felszólaltak a kultúra védelmének érdekében is.

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.

A Republic Group PR és digitális divíziója bebizonyította, hogy nemzetközi porondon is helye van az erős social alapú, digitális PR kampányának. A helyszínen külön kiemelték, hogy a nemzetközi trendek azt mutatják, hogy hosszú távú hatást kiváltó mozgalmak, valamint gerillaakciók a legeredményesebbek ma a világ élvonalában, így a legtöbb díjazott is azok közül kerültek ki, akik bátrabban és merészebben nyúltak hozzá olyan kérdésekhez, mint a társadalmi felelősségvállalás, kultúra, oktatás brand és image építés.

Megbízó: Katona József Színház – Katona József Színház Nonprofit Kft.
Ügyvezető Igazgató: Máté Gábor
Adminisztratív Igazgató: Mattyasovszky Bence
Kommunikációs és értékesítési vezető: Gricz István
Lead ügynökség, reklámügynökség: Republic Group Kft.
Ügyvezető igazgató: Barna Tamás
Innovációs igazgató: Fabricius Gábor
Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Client Service Director: Szilágyi Fiorella
Head of PR: Zámbó Anna
Head of Digital: Oláh Alexandra
Senior PR Manager: Stiener Bianka
Senior Account Manager: Pavuk Sophie
Account Manager: Oláh Bettina
Digitális Projectmanager: Tokai Sándor
PPC Manager: Langenthál Péter
Head of Art: Jancsi Mátyás
Head of Copy: Román Dávid
Copy: Doman Gergely, Ónódi-Szabó Mátyás
Grafikus: Lotfi Árzsáng Áron, Kolmann Ádám
Videós anyagok: Szente Krisztián

Címkék: , , , , , ,

/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás