Almodóvar szakmát váltott, és a Prada kampányarca lett

Szász Nóri
2017.06.12., 16:23

A művészeti kollaborációk sorában az egyik legkiugróbb konstelláció a divat- és filmipar területén alkotó entitások együttműködése, egy magasabb artisztikus eredmény ígéretével kecsegtet. Ezeket a kirándulásokat mindig óriási érdeklődés övezi, az Autuer című kisfilm pedig még ebben a súlycsoportban is kuriózumnak számít: a spanyol kult rendezőt és a vezető olasz divatházat hozta össze. Pedro Almodóvar a Prada legújabb kampányának arca.

Prada AW17 kampány

Willy Vanderperre fotózta Almodóvart a Prada legújabb férfi kollekciójához készült kampányban, amiben a rendező átkerült a kamera általa kevésbé megszokott oldalára. A harminc másodpercnyi mozgóképben a rendező saját magát alakítva a Prada AW17 bemutatóterében mászkál, természetesen tetőtől talpig a divatház aktuális kollekciójának darabjaiba öltöztetve.

A rendező kissé elveszettnek tűnik ebben az új szerepben, vagy talán csak a környezettől illetődött meg, de az egyszeri kiruccanáson túl nem túl valószínű, hogy hosszútávon a modellkedés kedvéért felhagyna a filmkészítéssel, aminek mi azért nagyon örülünk.

Címkék: , , , , , , , ,

/ Követem a magazint!