Adele új klipjét többen nézték meg világszerte, mint a Star Wars 7 előzetesét

Phenom'enon
2015.10.29., 15:01

Adele legújabb dala, a Hello óránként átlagosan egymilliós nézettséget produkált a múlt pénteki megjelenését követő első két napban: helyi idő szerint kedd délutánig a felhasználók több mint 92 milliószor nézték meg a klipet.

adele-hello-25

A Hello című szám a brit énekesnő négy év szünet után, novemberben megjelenő 25 című új albumának első kislemeze. A portál keddi blogbejegyzése szerint immár a brit énekesnő büszkélkedhet az év legjobban debütáló videójával, a Xavier Dolan rendezte Hello ugyanis a Star Wars 7 előzetesének sikerét is túlszárnyalta. Adele új videoklipje rekordot jelentő, több mint 27 milliós nézettséget produkált a megjelenését követő első 24 órában a Vevo.com zenei videó- és szórakoztatófelületen is.

giphy

A Billboard zenei magazin szerint a dal jó úton halad afelé, hogy a digitális kislemezeladások tekintetében nyitóheti rekordot döntsön az Egyesült Államokban. Adele korábbi, 21 című albuma hat Grammy-díjat hozott az énekesnőnek, és több mint 30 millió példányban kelt el világszerte. Az Egyesült Államokban zsinórban két éven át volt a legjobban fogyó album, míg Nagy-Britanniában a 21. század eddigi legsikeresebb korongja lett.

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.

Címkék: , , , , , , , , ,

/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás