Szerelmi bánatát írta ki ruháira, miközben óva inti az Insta-generációt is

Avatar photo
2016.10.20., 14:59

A közösségi média sztárjaival reklámozza új kollekcióját a francia tervező, Millinsky.

millinsky-nasaseasons-rihanna-tyga-wiz-khalifa

Alexandre Daillance, azaz Millinsky

Manapság a közösségimédia-felületeknek köszönhetően az ember egy csapásra híres lehet, ha van benne egy kis kreativitás vagy exhibicionizmus. A fiatal francia srác, Alexandre Daillance – művésznevén Millinsky – is ezen az úton indult el: miután létrehozta saját márkáját NASASEASONS néven, kedvenc zenészeinek, például Rihannának, Keith Urbannak vagy Wiz Khalifának kezdte ajánlgatni és küldözgetni saját tervezésű baseballsapkáit. Ez be is jött neki, a pontosan megtervezett marketingtervnek köszönhetően hamar népszerű és elismert tervező lett; annyira, hogy meg is vádolta a Forever 21 divatmárkát azzal, hogy lopják az ötleteit.

Mint mondja: „Két éve elutasítottak a New York-i Egyetemtől, aztán egy év múlva már a Forbes írt cikket rólam. Konklúzió: a siker a legnagyobb visszavágás”.

A legutóbbi kollekcióját mégsem a siker, hanem az összetört szívek és a szerelmi bánat inspirálta.

1192725

„A kollégiumi szobámban terveztem meg a kollekciót, miután a barátnőm elhagyott”– ezzel magyarázta az új dizájnt és a szerelmes idézeteket a ruhákon. „Néhány idézet személyesen neki szól, és arról, mit éreztem a szakítás után. Az egész koncepció arra épül, hogy habár egy kapcsolatban két ember van, valaki mindig dominálni akar, és a másik pedig hagyja. A szerelem bonyolult dolog”.

1192724

Naleye Junior és Eileen Kelly

A kollekció kampányfotóin szerepel Naleye Junior modell, és a szexuális tanácsairól elhíresült internetes sztár, Eileen Kelly is. A lookbookot Richard Linklater Everybody Wants Some!! című filmjének egyik jelenete inspirálta, ahol két szerelmes vezetékes telefonon beszélgetett egymással.

„Ez egyfajta visszautalás az Instagram előtti időkre, amikor nem tudtuk követni kedvesünk minden lájkját. Manapság ok nélkül is könnyen féltékenyek lehetünk, mert szinte mindent megtudhatunk a másikról – mondta a tervező a fotókról. – Látjuk, kiket kedvelnek az Instagramon, ha elérhetőek, vagy éppen nem, ha olvasták az üzenetet, de nem válaszolnak. Ez egy nagyon veszélyes játék, különösen, ha sokáig csináljuk. Úgy érzem, a tinikapcsolatok sokkal erősebbek voltak a 2000 előtti években”.

Címkék: , , , , , , , , , , ,

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.
/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás