Összebútorozott a Daige és a the Mama Kin – exkluzív interjú a Repertory megnyitójáról

Szász Nóri
2017.03.20., 15:31

Ahogy az emberek esetében, úgy a divatmárkák életében is megvannak a mérföldkőnek számító momentumok, amik meghatározzák a további sorsát. Egy ilyen esemény például a saját üzlet megnyitása. A Daige és a the Mama kin régóta jelen vannak a hazai designer terepen, nem szorulnak már bemutatásra. Most úgy döntöttek, közösen, egy fedél alatt folytatják, így jött létre a Repertory. Villáminterjú a tervezőkkel.

D. Nagy Kinga (the Mama kin) és Tóth Melinda (Daige) tervezők közös munkája már tavaly elkezdődött, amikor közös ékszer- és ruhakollekciót alkottak meg. Az együttműködés sikeresnek nevezhető, hiszen idén már egy közös üzlet megnyitása mellett döntöttek.

A Repertory a budai oldal designer deficitjét kívánja orvosolni, de Pestről is éppoly könnyen megközelíthető. Az üzlet – aminek logóját egyébként Dezső Marianna tetoválóművész tervezte és rajzolta meg -, minden berendezési eleme a két tervező gondolatának folyományaként került a helyére, ő maguk rendezték be a helyiséget, így saját kezűleg fúrták fel a polcokat és rendezték el a növényeket. A végeredmény egy miniatűr design dzsungel az Alagút tövében.

Miért döntöttek a közös üzlet megnyitása mellett?

Mindketten egy üzlet nyitásában láttuk a márkáink fejlődési lehetőségét. Mivel dolgoztunk már együtt korábban egy kollekció kapcsán, úgy éreztük, szívesen csinálnánk ezt is együtt.

Honnan jött a Repertory név?

A Repertory egy altervatív szó a repertoire-ra. Az üzletet egy repertoárnak szántuk, ahol a Daige és a the Mama Kin teljes kollekciói elérhetőek. Emellett válogatott tervezők termékeivel olyan kurált tárgygyűjteményt hozunk létre, ami egységes vizuális és hangulati egészet alkot. Amikor beléptek hozzánk, érezni fogjátok, hogy minden szerves része egy egésznek, egy apró titkos oázisban találjátok magatokat, melyből bárki hazavihet egy darabot.

Mi jelentette a legnagyobb nehézséget a saját üzlet megnyitása során? És mi volt a legjobb benne?

Az eddigi szakasz, úgy érezzük, az izgalmas része volt a folyamatnak, kialakítani a látványt, a tér hangulatát, és összeválogatni a növényeket, tárgyakat. Most következik a neheze, de nagyon várjuk, hogy az emberekkel megismertethessük és megszerettethessük az üzletet. Sokszor hallottuk korábban, hogy Budán nincsen lehetőség design termékeket vásárolni, ezért döntöttünk úgy, hogy Pestről is könnyen megközelíthető ponton, a Krisztina tér mellett nyitottuk meg a boltot.

És mindezt sok-sok növény társaságában tettétek meg…

Mindketten nagyon szeretjük a növényeket, így nem volt kérdés, hogy ha üzletünk lesz, az tele lesz velük. Akkor viszont már miért ne hozzunk létre egy olyan fúziós boltot, ahol a koncepció lényege, hogy a saját termékeinken kívül a berendezés egy része, így a növények is megvásárolhatóak? Igyekszünk különleges, de könnyen kezelhető növényeket válogatni.

Hogy érzitek magatokat a megnyitó után? Kellően boldogok, elégedettek, fáradtak vagytok?

3/3 (nevetnek)

A Daige és a the Mama Kin köré épül az üzlet, helyet kapnak emellett más márkák is?

A logónkon is azt olvashatjátok, hogy “makers and curators” – a makers az ránk utal, a saját márkáink termékeire, míg a curators pedig arra, hogy összeválogatunk számunkra izgalmas tárgyakat és növényeket. Úgyhogy igen, folyamatosan vadászunk, és bizonyos időközönként frissítünk a választékon. Limitáljuk az üzletben tervezőgárdáját, ami nagyjából 5-6 márkát jelent. Azt szeretnénk, hogy exkluzív maradjon a kínálatunk.

Címkék: , , , , , , , , ,

/ Követem a magazint!