Magyar zenére bólogathatunk a Chanel és az i-D közös reklámjában

Phenom'enon
2017.03.8., 13:25

Az elmúlt időszakban ritkán érkezett hír a Polar Dear felől, de a projekt mögött rejtőző Borsos Oleg a tavalyi évet nálunk búcsúztatta el egy új dallal. Most Harkovként hallunk felőle, méghozzá igen jó társaságban: az 1980 óta az egyik legismertebb divatmagazin, az i-D és a Chanel közös reklámjában figyelhetünk fel az egyik dalára.

Borsos Oleg elsősorban a Polar Dearből lehet ismerős, de Harkovként is több éve osztja meg zenéit a SoundCloud-oldalán. A Crowd című szerzeménye most kiemelt figyelmet kapott, hiszen ezzel a dalával indították el az i-D és Chanel közös, a női kreativitást ünneplő oldalát, a The Fifth Sense című online magazint. Az együttműködés az év elején indult, amikor a londoni alkotók elkezdték keresni a kampányhoz a legmegfelelőbb dallamot.

Fotó: Mester László

Elég menő nevek közé kerültem azáltal, hogy az egyik dalom egy ilyen nemzetközi reklámkampányban szerepelhet. Nemcsak azt jó érzés látni, hogy a Crowd mennyire jól megy a képhez, de azt is, hogy egy ilyen produkció részeseként rengeteg olyan emberhez is eljuthat a zeném, akikhez amúgy nem vagy csak nagyon nehezen”- nyilatkozta Oleg az együttműködés kapcsán.

Íme a The Fifth Sense beharangozó videója Harkov zenéjével:

A Fifth Sense zenei briefjében kifejezetten olyan mai, kifinomultan minimalista zenét kerestek, amit Oleg a Harkov nevű projektjével csinál. Tudtuk, hogy az ő zenéje nagyon jól működne egy ilyen kampányhoz, és szerencsénkre ezt a véleményt a reklám producerei is osztották”- mondta el Szabó Tamás, a Central Publishing zeneműkiadó egyik alapítója, akit a The Moog együttes énekeseként is ismerünk. Most brit társával, Alick Sethivel a hazai és a nemzetközi piacokra is keres, és jogosít zenéket.

Még több The Fifth Sense-videó ezen a linken!

Harkov a Facebookon

Címkék: , , , , , , , , , , , , , ,

/ Követem a magazint!