Így szexeltek ti – valódi párok esnek egymásnak az Eckhaus Latta kampányában

Így szexeltek ti – valódi párok esnek egymásnak az Eckhaus Latta kampányában

Igazi párok igazából szexelnek az Eckhaus Latta új kampányában. Valószínűleg nem volt könnyű dolga Mike Eckhaus és Zoe Latta designer párosnak, amikor legújabb kampányához kerestek modelleket. A frappánsan Eckhaus Latta néven futó márka alapítói ugyanis olyan valódi párokat kerestek, akik bevállalják, hogy a kamerák előtt, élesben szexeljenek. Sex smells sells.

 
 

Egykor óriási felzúdulást keltett Yves Saint Laurent ikonikus meztelen képe, ma azonban már sokkal magasabb küszöböt kell megugrania egy reklámfotónak, hogy tényleg kiverje a biztosítékot. Sőt, a Calvin Klein által mesterfokon művelt mű-erotika a parfümreklámok kötelező elemévé vált, és nincs igazán valamirevaló és előremutató divatanyag sem túlfűtött beállítások vagy jelentős mennyiségű csupasz bőrfelület nélkül. De ahogy az említett CK kampányok legtöbbjénél, a modellek bőrén csillogó izzadtságnak álcázott olaj sokkal inkább az erőlködés és mesterkéltség, mint a valódi, átütő szenvedély fokmérője.

Az Eckhaus Latta kampány pont ezt a beállított manírságot dobta el, és hozott helyette valódi embereket, valódi kapcsolatokkal, úgy, hogy a csók nem csak egy jó szögből elkapott beállítás, hanem a érzelmek testnedvekkel bőven átitatott kicsapódása.

 
 

Hogy a képek olyan valóságosak legyenek, amennyire csak lehet, a projekthez valódi párokat kerestek, akik szívesen feltárnák intim pillanataikat a kamera és a nagyközönség (aka világháló) számára. Inspirációként a német-koreai fotós Heji Shin munkáit jelölték meg a tervezők.

A kampánnyal a szex és divat kapcsolatát kívánták feltérképezni, olyan autentikus módon, ahogy csak lehet, a végeredmény pedig, ahogy ők fogalmaznak, egy test-pozitív, szex-pozitív, szexualitás-pozitív anyag lett.

 
 

„Nagyon fontos volt számunkra, hogy a szexről, mint természetes jelenségről gondolkodjunk, és ne mint valami olyan dologról, ami mesterséges, hiper-szexualizált vagy épp tabu.”

 
 

Kulisszatitkokról elárulták, hogy némi hajigazgatást leszámítva minden beavatkozásmentesen történt, utat engedve a dolgok természetes menetének. A művészi koncepció mellett azért a kérlelhetetlen marketingnek is jutott hely; az aktus közben a párok Eckhaus Latta 2017-es tavaszi kollekciójának darabjait gyűrték szerelmesre.

A képeken természetesen kipixelezték a kritikus pontokat,  ami levesz az arcpirító faktoról, de a hatalmas érdeklődéstől a feltöltés napján így is elszállt az Eckhaus Latta weboldala. Miután újraélesztették a website-ot csupa pozitív visszajelzést kaptak a tervezők, ami még őket is meglepte.

Következő lépésként magazinokban fognak megjelenni a hirdetések. Az biztos, hogy a fiatal márka, amely nemrég nyitotta meg első üzletét Los Angelesben, ha nem is kollekciójukkal, de néhány napra az internet figyelmének középpontjába kerültek.

 
 
 
 
 
 
Ne maradj le a magazin legfrissebb írásairól!
Csatlakozz a phenom'enon magazin Facebook-oldalához!
szerző:

címkék: , , , , , , , , , , , , , ,