Tim Morris húsz évet húzott le a fényképészet kommerciális oldalán reklám- és editorial fotósként, de privát emberként kukucskálva a kamerába arra használja objektívjét, hogy abszurd látásmódját meghökkentő csendéletekbe és tájképekbe öntse.
Figyelemfelkeltő tájképek mellett Morris portfóliója főként mindennapinak nem nevezhető tárgyfotókból épül fel. Vagyis pont, hogy nagyon is mindennapiak: a leghétköznapibb tárgyakat helyezi letisztult kompozícióinak középpontjába, ezzel porondként használva a környező teret tárgyak jelentőségének felértékelésére.
Un-Food című sorozatának darabjai a szivárványos képmegosztó által generált kajafotó-mániát gúnyolja ki, és helyezi új megvilágításba. De egy George Clooney-poszter vagy egy George Michael -bögre ugyanolyan esztétikai értéket képviselhet Morris fotóin, mint bármilyen más művészeti alkotás.
Olyan pillanatfelvételek ezek, amelyek a mindannyiunkat körülvevő valóságot örökítik meg, de Morrisszal ellentétben a legtöbben nem látjuk meg bennük azt a különleges atmoszférát, ami az ő képein szinte tapintható.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.