A Gucci új mémgyűjteményével megérkezett a divatkampányok 21. századi generációja

A Gucci mindig is híres volt merész húzásairól a ruhák (lásd az SS16-os férfi kollekcióját) terén, amiket a darabokhoz méltó megbotránkoztató, szemérmetlen kampányokkal fejelték meg.

 
 

A Gucci-mémsorozattal megint újdonsággal kavarták fel az állóvizet: az internet sötét bugyrainak gyermekeit emelték a high-fashion szintjére. Alessandro Michele tudja, hogy a digitális generációk szívéhez az irónián át vezet az út.

 
 

A Gucci új órakollekciójához tehát a megszokott kampányfotók helyett egészen új és humoros megközelítést választottak a darabok bemutatására. Több mémgyárost – mint például az Insta-celeb Jessica Anteby-t (@beigecardigan) és April Eileen Henry-t (@textsfromyourexistentialist) – kértek fel a kép-szöveg párosok megalkotására.

 
 

Vannak köztük extrém környezetben fotózott szürrealista képkompozíciók, meghökkentő kollázsok, illetve vicces analógiák, amelyekhez egy-egy, az élet hétköznapi kihívásait ironikusan megragadó idézetet párosítottak. Böngészni közöttük a #TFWGucci hashtag alatt lehet. Ha nem is rohanunk azonnal, hogy a csuklónkra pattintsuk a Gucci új ketyegőjét, a mémeket nézegetve azért jókat derültünk.

 
 
 
 
 
 
 
 
Ne maradj le a magazin legfrissebb írásairól!
Csatlakozz a phenom'enon magazin Facebook-oldalához!
szerző:

címkék: , , , , , , , , , , , ,